вторник, 18 март 2008 г.

Вече не мога да измислям заглавия :-)

Този дълъг период на неписане не беше почивка от Кафка :-) Времето беше дефицитно. Е, то и в момента е. Открадвам няколко минути от упражнението по Редакционно-издателски системи, за да напиша това-онова.
Няколко реда за честитки:
1. Шефът се сдоби с нова кола :-)
2. Сестра ми помъдря с 1 година на 11.03.
3. Шефът възмъжа с 1 година на 15.03.
4. Симонка и Добри последваха примера на горните на 16.03.
Всички поводи бяха тържествено отбелязани!
На 15 и 16 - малък трип до вилата. Съботата я прекарахме в готвене, подклаждане на гъня в камината и четене на Атанас Далчев, а неделята - в миене на чинии. Покарах стотина километра на връщане към София ;-)

Ходенето на лекции е много полезна работа. Успявам да усвоя 2/3 от информацията само от едното чуване. Проблемът е, че ми изяжда твърде много време и не мога да работя пълноценно. Така че ученолюбието ми ще бъде скъсено от някой край :-) Но много ме кефи да слушам Милена Цветкова /например :-)/, въпреки, че след нейните лекции съм като изцден лимон. Тръгвам си от там с един тон информация в главата и желание да ровя още и още.
В работата се наблюдава типичен "летящ старт". Ентустиазмът от Университета го пренесох доста успешно в офиса и въпреки, че все още нямам конкретен видим резултат, работя усилено по постигането на поставените цели. Гледам да не се въодушевявам твърде, за да не падна после от високо :-)
Всъщност дължа голяма част от ентусиазма си на лицето Станислав Стоев. На това, че имам свободата да обичам във всички възможни смисли на тази дума, че се чувствам истинска и пълноценна, че ми е леко на душата, че имам слънце в очите си и всички други подробности, призхождащи от действието на силното обичане :-)
Сега изчезвам, за да не изпусна съвсем труда на доц. Грета Дерменджиева
П.П. Усмихвайте се и не се оплаквайте, освен когато е крайно наложително! :-)

5 коментара:

Irina Bo каза...

И да пропуснеш 'труда на г-ца Грета' - не е от особено значение ;)

И аз обичам да обичам :) Много е обичливо :) :) :)

Но ще се оплача пЪк - пак съм болна - УАААААА!

Бени каза...

Браво, браво. Да палиш камината и да караш колата до София пак. :)))

Аз си имам доста поводи за оплакване, но няма да се оплаквам, щото не е крайно наложително. ;)

Недей да се кахъриш толкова за резултатите, те сами ще се появят. Да действаш, щото те кефи, не е ли по гот? :)))

Бистра Георгиева каза...

Хахаххаха Албенищееееее! Откъде го извади тоя сладурски ник :-) хахахахха Суууупппеееееееррррррр

Бени каза...

E как откъде, ти си припадаш да ми викаш така :)))))

Сладурски начи аам?

Отивам да отворя нова чат тема у форумъ,идай там да споделяш впечатления де, не се окопавай като Сталинград през втората световна :)))). Разкажи за Кафка плиййййззз. {}

Алекс каза...

то, заглавията кой ли ги чете