сряда, 14 януари 2009 г.

"Да те обичам цял живот, дори това да е единственото, което някога ще направя"



С тая песен сме на една вълна.
По-важното е да обичаш, отколкото да те обичат.
Не знам дали в живота има нещо по-ценно от това да обичаш. Ако някой знае нещо по-ценно, нека не ми го казва.

"Там, където е любовта, животът се ражда отново и отново" - пеят тези двамата.


"... щастието се познава по мълчанието. Когато единението е добро, истинско и без преструвки, само мълчанието е в състояние да го изрази."

"Любовта е най-вероятно най-добрата форма на диалог, измислена от човека, за да говори на себе си."

Само Ромен Гари може да роди такива бисери. За това толкова го обичам. Никой никога не ми е говорил по-нежно за любовта.


По едно време много ме беше ударила писателската вълна. Предполагам, че отмина в момента, в който си отговорих на собствените въпроси. Не че нямам нови. Но вече знам какво да правя с тях.
Не ми трябват отговори.
Докато обичам, нищо друго няма значение. Никакви въпроси и никакви отговори, никакви призраци от миналото и никакви призраци от бъдещето, никакви "Страх ме е" и никакви "Така не може".

Както се казва в "Мулен Руж": The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
По някое време всички ще разберат, че второто не е чак толкова важно.

3 коментара:

Бени каза...

Мммм...тази публикация ме остави с приятен шоколадов привкус. :))

Но забележи все пак, че Гари казва..."най - невероятното средство за говорене към себе си". Ако ти самата не се обичаш така, няма как да разбереш, че е по - важно да обичаш. :)

Бистра Георгиева каза...

Ха-ха-ха
Откъде ти дойде тоя шоколад бе? Последният път, когато пих шоколад, с теб бяхме заедно и мен ме изментиха, че пия мохито с вкус на тиква. Ха-ха-ха Пак ме напушва на смях.

Права си, разбира се, че човек не може да обича друг без да обича себе си. Но никога не се бях замисляла за това. Въобще твърде малко мисля, когато става въпрос за обичане. Просто обичам и толкова.

Бени каза...

Шоколад защото...цялата метафизика на Вселената се съдържа в една шоколадова бонбона. :))) - автор неизвестен

А и аз не съм казвала, че трябва да го мислиш. Ти просто си го имаш, придобила си го, няма значение по какъв начин. А аз имам още много шоколад да ям...:(